NIVEL
DE 3 ANOS.
PROPOSTAS DE TRABALLO.
COMEZA O 3º TRIMESTRE E ESTAMOS VIVINDO
UNHA SITUACIÓN DIFÍCIL QUE PARECE SER SE VAI ALONGAR MÁIS DO ESPERADO.
DESEXAMOS QUE MANTEÑADES UN BO ÁNIMO E MOITA PACENCIA, ESPERANDO VERVOS MOI
PRONTO.
DARÉMOSVOS UNHAS PAUTAS PARA CONTINUAR CO
PROCESO DE ENSINO-APRENDIZAXE DO ALUMNADO.
ALGUNHAS
DAS ACTIVIDADES QUE PODEN REALIZAR SON:
-SEGUIR TRABALLANDO A
AUTONOMÍA: VESTIRSE, CALZARSE, ASEARSE, LAVAR AS MANS, COMER SOS,
ABOTOAR E DESABOTOAR BOTÓNS... DARLLES RESPONSABILIDADES E COLABORAR NAS TAREFAS
DA CASA COMO: ORDEAR, RECOLLER, POR A MESA…
-FAVORECER A EXPRESIÓN ORAL, EN DISTINTOS MOMENTOS:
CONVERSAMOS SOBRE O DÍA QUE É, O TEMPO QUE FAI, PODEMOS CANTAR E LEMBRAR
ALGUNHAS DAS CANCIÓNS DAS RUTINAS DE AULA, SECUENCIARLLES O QUE IDES REALIZAR
DURANTE O DÍA PARA QUE CADA NENO/A PARTICIPE NA PLANIFICACIÓN, E FALAR MOITO
CON ELES/AS DE CALQUERA COUSA QUE XURDA.
-DESENVOLVER A MOTRICIDADE
GROSA DE FORMA QUE NON PERMANEZA MOITO TEMPO SENTADO, PODEMOS
PROPOÑERLLE ACTIVIDADES COMO: SIMULAR SER ANIMAIS QUE REPTAN, SALTAN, RODAN,
GATEAN,… POÑER CANCIÓNS E BAILAR AO RITMO DA MÚSICA MOVENDO TODO O NOSO CORPO,
DESPOIS UNHA SOA PARTE COMO BRAZOS, PERNAS,… XOGAR ÁS ESTATUAS MUSICAIS,
CARREIRAS DE PAPELIÑOS SOPRANDO CUNHA PALLIÑA…
E DESPOIS DUNHA ACTIVIDADE DE
MOVEMENTO, VEN A CALMA A TRAVÉS DA RELAXACIÓN.
-DESENVOLVER A MOTRICIDADE
FINA: XOGANDO CON MATERIAIS COMO AS PINZAS DA ROUPA, RASGAR PAPEIS, ENROSCAR
E DESENROSCAR BOTELLAS, METER OBXECTOS PEQUENOS EN BOTELLAS DE UN EN UN (GARABANZOS,
ARROZ, MACARRÓNS E OBXECTOS COTIÁS) ,
FACER BOLAS DE PAPEL GRANDES E PEQUENAS CON PERIÓDICO, MANIPULAR A PLASTILINA
FACENDO CHURROS, CARACOIS, BOLIÑAS,…
- PARA
TRABALLAR A LECTO-ESCRITURA:
1. LECTURA DE CONTOS COA
POSTERIOR COMPRESIÓN DO CONTO A TRAVÉS DE PREGUNTAS. PERO, NON SÓ TEÑEN QUE
LER OS MAIORES, NENOS E NENAS PODEN "CONTAR" OS CONTOS, PARTINDO DAS
IMAXES DO MESMO.
PODEN ESCRIBIR, CON LETRA MAIÚSCULA, O TÍTULO DO CONTO E
LOGO FACER UN DEBUXO (DAS PERSONAXES,
DALGUNHA ESCEA, DO QUE MÁIS LLE GUSTOU,…)
2. CONVERSAR
SOBRE TEMAS QUE LLES INTERESEN PARA QUE ADQUIRAN MÁIS VOCABULARIO.
3.
ESCRIBIR: O SEU NOME, OS DA SÚA FAMILIA, OS DOS COMPAÑEIROS E
COMPAÑEIRAS DA CLASE, OS DAS MESTRAS…
4. RELACIONAR FOTO E NOME, DOS
COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS.
- PARA
TRABALLAR A LÓXICO-MATEMÁTICA:
1. MANIPULAR OBXECTOS E MATERIAIS COMO: LEGUMES,
PEDRAS, TAPÓNS, PINZAS, XOGUETES DA CASA…FACENDO: CLASIFICACIÓNS, SERIACIÓNS,
CONTEO, AGRUPAMENTOS, TENDO EN CONTA CRITERIOS COMO FORMA, COR, TAMAÑO.
2. RODEAR O DÍA DA SEMANA NO CALENDARIO
E DEBUXAR O TEMPO QUE FAI.
3. XOGAR COS NÚMEROS.
4. XOGAR AO VEXO-VEXO
DE CORES, DE FORMAS.
5. FACER PUZLES.
OUTRAS
POSIBILIDADES PARA TRABALLAR CONTIDOS DE FORMA
IMPRESA É QUE RECURRADES AO SEGUINTE ENLACE:
AQUÍ
PODEDES ATOPAR ALGUNHAS FICHAS PARA IMPRIMIR.
XOGAMOS COS NOMES
ENVIÁMOSVOS AS ORLAS DAS TRES
AULAS, PARA QUE O ALUMNADO POIDA XOGAR COS NOMES.
ALGUNHAS DAS ACTIVIDADES QUE PODEN FACER COAS FOTOS E NOMES
SON:
-
XOGAR A PASAR LISTA COMO FAN NA ASAMBLEA.
-
CLASIFICAR EN NENOS E NENAS.
-
CONTAR CANTOS NENOS, CANTAS NENAS E CANTOS SON EN TOTAL.
-
AGRUPAR SEGUNDO A LETRA POLA QUE COMECEN OS NOMES.
-
CONTAR AS LETRAS DE CADA NOME.
-
AGRUPAR OS NOMES POLO NÚMERO DE LETRAS.
-
COMPARAR
NOMES LONGOS E CURTOS.
-
DICIR
AS LETRAS DE CADA NOME. CONTAR CANTAS ESTAN REPETIDAS.
-
ESCRIBIR
OS NOMES DOS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS.
-
DEBUXAR
A ALGÚN AMIGO OU AMIGA E ESCRIBIR O SEU NOME.
-
ESCRIBIR
EN TODOS OS SEUS TRABALLOS O SEU NOME.
-
ESCRIBIR
NOMES DE FAMILIARES E VER CALES SON AS SÚAS LETRAS, CANTAS TEN, SE É UN NOME
LARGO OU CURTO,…
CANDO FALEDES COS NENOS E NENAS DAS LETRAS
EMPREGAR O SON DE CADA LETRA E IDENTIFICAR AS LETRAS COMO SOEN FACER ELES
FIXÁNDOSE NA INICIAL COMO POR EXEMPLO:
… É
A LETRA DE LEIRE.
“CHEGOU A PRIMAVERA AS
NOSAS CASAS”
PODEDES FALAR DO
QUE OCORRE NESTA ESTACIÓN DO ANO E PARA MOTIVALOS PODEDES VER FOTOS EN INTERNET
E VER ALGUNS DOS SEGUINTES VIDEOS:
CONTO CON IMAXES ACOMPAÑADO DA MÚSICA DE “AS CATRO
ESTACIÓNS” DE VIVALDI.
UNHA CANCIÓN DO GRUPO ENCANTO: “CHEGOU A PRIMAVERA”
UNHA CANCIÓN DE MUSICAEDUCA, VERSIÓN ROCKEIRA DA PRIMAVERA
DE VIVALDI, TITULADA “A PRIMAVERA XA CHEGOU”
DURANTE ESTES
DÍAS O ALUMNADO PODE REPRESENTAR A PRIMAVERA DE FORMA CREATIVA, A TRAVÉS DE:
-
DEBUXOS DE ÁRBORES, SOLES, BICHIÑOS, ARCOS DA
VELLA, FLORES,…
-
MANUALIDADES EMPREGANDO DIFERENTES TÉCNICAS E
MATERIAIS: COLAXE, TÉMPERAS, MATERIAL RECICLADO…
*
SABEDES QUE O TRIMESTRE PASADO COMEZAMOS O PROXECTO “MEDRAMOS XUNTOS E SANS” E ENTRE AS ACTIVIDADES QUE TIÑAMOS
PROGRAMADAS ESTABA A DE EXPERIMENTAR COS NENOS E NENAS O CRECEMENTO DUNHA
PRANTA. ASÍ QUE SE VOS APETECE:
-
CORTADE POLA METADE UN TETRA BRIK E UNHA VEZ BEN
LAVADO PODEDES DECORALO (FORRANDO DE PAPEL DE REGALO, CUN FOLIO CUN DEBUXO
FEITO POLOS NENOS/AS),
-
HUMEDECEDE
UNHA BOLA DE ALGODÓN E ENVOLVEDE UNHA FABA OU VARIAS LENTELLAS, E METELO DENTRO
DO BRIK.
-
POÑÉDEO ONDE LLE DEA A LUZ DO SOL E TODOLOS DÍAS
PODEDES COMENTAR O QUE ESTÁ OCORRENDO.
ESPERO VOS DIVIRTADES COA EXPERIENCIA.
ESPERO VOS DIVIRTADES COA EXPERIENCIA.
Ningún comentario:
Publicar un comentario