luns, 20 de abril de 2020

TAREFAS NIVEL 3 ANOS ✌✌✌

NIVEL DE 3 ANOS.
PROPOSTAS DE TRABALLO.

COMEZA O 3º TRIMESTRE E ESTAMOS VIVINDO UNHA SITUACIÓN DIFÍCIL QUE PARECE SER SE VAI ALONGAR MÁIS DO ESPERADO. DESEXAMOS QUE MANTEÑADES UN BO ÁNIMO E MOITA PACENCIA, ESPERANDO VERVOS MOI PRONTO.

DARÉMOSVOS UNHAS PAUTAS PARA CONTINUAR CO PROCESO DE ENSINO-APRENDIZAXE DO ALUMNADO.

ALGUNHAS DAS ACTIVIDADES QUE PODEN REALIZAR SON:

-SEGUIR TRABALLANDO A AUTONOMÍA: VESTIRSE, CALZARSE, ASEARSE, LAVAR AS MANS, COMER SOS, ABOTOAR E DESABOTOAR BOTÓNS... DARLLES RESPONSABILIDADES E COLABORAR NAS TAREFAS DA CASA COMO: ORDEAR, RECOLLER, POR A MESA…

-FAVORECER A EXPRESIÓN ORAL, EN DISTINTOS MOMENTOS: CONVERSAMOS SOBRE O DÍA QUE É, O TEMPO QUE FAI, PODEMOS CANTAR E LEMBRAR ALGUNHAS DAS CANCIÓNS DAS RUTINAS DE AULA, SECUENCIARLLES O QUE IDES REALIZAR DURANTE O DÍA PARA QUE CADA NENO/A PARTICIPE NA PLANIFICACIÓN, E FALAR MOITO CON ELES/AS DE CALQUERA COUSA QUE XURDA.

-DESENVOLVER A MOTRICIDADE GROSA DE FORMA QUE NON PERMANEZA MOITO TEMPO SENTADO, PODEMOS PROPOÑERLLE ACTIVIDADES COMO: SIMULAR SER ANIMAIS QUE REPTAN, SALTAN, RODAN, GATEAN,… POÑER CANCIÓNS E BAILAR AO RITMO DA MÚSICA MOVENDO TODO O NOSO CORPO, DESPOIS UNHA SOA PARTE COMO BRAZOS, PERNAS,… XOGAR ÁS ESTATUAS MUSICAIS, CARREIRAS DE PAPELIÑOS SOPRANDO CUNHA PALLIÑA…
E DESPOIS DUNHA ACTIVIDADE DE MOVEMENTO, VEN A CALMA A TRAVÉS DA RELAXACIÓN.

-DESENVOLVER A MOTRICIDADE FINA: XOGANDO CON MATERIAIS COMO AS PINZAS DA ROUPA, RASGAR PAPEIS, ENROSCAR E DESENROSCAR BOTELLAS, METER OBXECTOS PEQUENOS EN BOTELLAS DE UN EN UN (GARABANZOS, ARROZ, MACARRÓNS E OBXECTOS COTIÁS) , FACER BOLAS DE PAPEL GRANDES E PEQUENAS CON PERIÓDICO, MANIPULAR A PLASTILINA FACENDO CHURROS, CARACOIS, BOLIÑAS,…
- PARA TRABALLAR A LECTO-ESCRITURA:
1. LECTURA DE CONTOS COA POSTERIOR COMPRESIÓN DO CONTO A TRAVÉS DE PREGUNTAS.                       PERO, NON SÓ TEÑEN QUE LER OS MAIORES, NENOS E NENAS PODEN "CONTAR" OS CONTOS, PARTINDO DAS IMAXES DO MESMO.
PODEN  ESCRIBIR, CON LETRA MAIÚSCULA, O TÍTULO DO CONTO E LOGO FACER UN DEBUXO  (DAS PERSONAXES, DALGUNHA ESCEA, DO QUE MÁIS LLE GUSTOU,…)
     2. CONVERSAR SOBRE TEMAS QUE LLES INTERESEN PARA QUE ADQUIRAN MÁIS VOCABULARIO.
3.   ESCRIBIR: O SEU NOME, OS DA SÚA FAMILIA, OS DOS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS DA CLASE, OS DAS MESTRAS…
4.   RELACIONAR FOTO E NOME, DOS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS.

- PARA TRABALLAR A LÓXICO-MATEMÁTICA:
1.  MANIPULAR OBXECTOS E MATERIAIS COMO: LEGUMES, PEDRAS, TAPÓNS, PINZAS, XOGUETES DA CASA…FACENDO: CLASIFICACIÓNS, SERIACIÓNS, CONTEO, AGRUPAMENTOS, TENDO EN CONTA  CRITERIOS COMO FORMA, COR, TAMAÑO.
2.   RODEAR O DÍA DA SEMANA NO CALENDARIO E DEBUXAR O TEMPO QUE FAI.
3.   XOGAR COS NÚMEROS.
4.   XOGAR AO VEXO-VEXO DE CORES, DE FORMAS.
5.   FACER PUZLES. 

OUTRAS POSIBILIDADES PARA TRABALLAR CONTIDOS DE FORMA IMPRESA É QUE RECURRADES AO SEGUINTE ENLACE:

AQUÍ PODEDES ATOPAR ALGUNHAS FICHAS PARA IMPRIMIR.

XOGAMOS COS NOMES

ENVIÁMOSVOS AS ORLAS DAS TRES AULAS, PARA QUE O ALUMNADO POIDA XOGAR COS NOMES.
ALGUNHAS DAS ACTIVIDADES QUE PODEN FACER COAS FOTOS E NOMES  SON:
-   XOGAR A PASAR LISTA COMO FAN NA ASAMBLEA.
-   CLASIFICAR EN NENOS E NENAS.
-   CONTAR CANTOS NENOS, CANTAS NENAS E CANTOS SON EN TOTAL.
-   AGRUPAR SEGUNDO A LETRA POLA QUE COMECEN OS NOMES.
-   CONTAR AS LETRAS DE CADA NOME.
-   AGRUPAR OS NOMES POLO NÚMERO DE LETRAS.
-   COMPARAR NOMES LONGOS E CURTOS.
-   DICIR AS LETRAS DE CADA NOME. CONTAR CANTAS ESTAN REPETIDAS.
-   ESCRIBIR OS NOMES DOS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS.
-   DEBUXAR A ALGÚN AMIGO OU AMIGA E ESCRIBIR O SEU NOME.
-   ESCRIBIR EN TODOS OS SEUS TRABALLOS O SEU NOME.
-   ESCRIBIR NOMES DE FAMILIARES E VER CALES SON AS SÚAS LETRAS, CANTAS TEN, SE É UN NOME LARGO OU CURTO,…

CANDO FALEDES COS NENOS E NENAS DAS LETRAS EMPREGAR O SON DE CADA LETRA E IDENTIFICAR AS LETRAS COMO SOEN FACER ELES FIXÁNDOSE NA INICIAL COMO POR EXEMPLO:
 … É A LETRA DE LEIRE.




AULA 3B (4º E.I) TITORÍA KARINA 



“CHEGOU A PRIMAVERA AS NOSAS CASAS”

PODEDES FALAR DO QUE OCORRE NESTA ESTACIÓN DO ANO E PARA MOTIVALOS PODEDES VER FOTOS EN INTERNET E VER ALGUNS DOS SEGUINTES VIDEOS:

CONTO CON IMAXES ACOMPAÑADO DA MÚSICA DE “AS CATRO ESTACIÓNS” DE VIVALDI.

UNHA CANCIÓN DO GRUPO ENCANTO: “CHEGOU A PRIMAVERA”

UNHA CANCIÓN DE MUSICAEDUCA, VERSIÓN ROCKEIRA DA PRIMAVERA DE VIVALDI, TITULADA “A PRIMAVERA XA CHEGOU”

DURANTE ESTES DÍAS O ALUMNADO PODE REPRESENTAR A PRIMAVERA DE FORMA CREATIVA, A TRAVÉS DE:
-         DEBUXOS DE ÁRBORES, SOLES, BICHIÑOS, ARCOS DA VELLA, FLORES,…
-         MANUALIDADES EMPREGANDO DIFERENTES TÉCNICAS E MATERIAIS: COLAXE, TÉMPERAS, MATERIAL RECICLADO…


* SABEDES QUE O TRIMESTRE PASADO COMEZAMOS O PROXECTO “MEDRAMOS XUNTOS E SANS” E ENTRE AS ACTIVIDADES QUE TIÑAMOS PROGRAMADAS ESTABA A DE EXPERIMENTAR COS NENOS E NENAS O CRECEMENTO DUNHA PRANTA. ASÍ QUE SE VOS APETECE:
-   CORTADE POLA METADE UN TETRA BRIK E UNHA VEZ BEN LAVADO PODEDES DECORALO (FORRANDO DE PAPEL DE REGALO, CUN FOLIO CUN DEBUXO FEITO POLOS NENOS/AS),
-    HUMEDECEDE UNHA BOLA DE ALGODÓN E ENVOLVEDE UNHA FABA OU VARIAS LENTELLAS, E METELO DENTRO DO BRIK.
-   POÑÉDEO ONDE LLE DEA A LUZ DO SOL E TODOLOS DÍAS PODEDES COMENTAR O QUE ESTÁ OCORRENDO.

ESPERO VOS DIVIRTADES COA EXPERIENCIA.


OUTRA IDEA PODE SER A SEGUINTE:




ESPERO VOS DIVIRTADES COA EXPERIENCIA.



Ningún comentario:

Publicar un comentario