NIVEL DE 3 ANOS
PROPOSTAS
PARA ESTA SEMANA
Para continuar co proxecto
“Medrando xuntos e sans” debedes saber que ademais das hortalizas, verduras e
legumes tamén son fundamentais na nosa alimentación as froitas. Que son de
moitos tamaños, cores e ricos sabores!
* Coñeces a diferencia entre froitas e
verduras?
* Contos sobre a importancia dunha boa alimentación:
- Teo y los alimentos: https://www.youtube.com/watch?v=i-Ew1LxE0KY
- El día que se fueron
los alimentos:
* Que vos parece se traballamos coas
froitas?
Agora a mover o corpo coas
seguintes cancións:
- Pica-Pica: el baile de la fruta:
- Canción de las frutas: https://www.youtube.com/watch?v=N9TTN5smxcs
- La ronda de
los vegetales:
Como
xa saberesdes, estamos en PRIMAVERA.
Que vos parece se metemos a primavera nas nosas casas e vos animades a facer
algunha das seguintes manualidades?
E se queredes
mostrarnos como vos quedaron non dubidedes en mandarnos algunha foto ao
correo do cole: eei.marisma@edu.xunta.es
co voso nome.
Para traballar outros contados matemáticos,
a atención, a grafomotricidade e a lecto-escritura podedes xogar nos seguintes
enlaces:
E se vos apetece facer algo
disto en papel propoñemosvos as seguintes actividades: (premede na imaxe para descargar)
-
Repasamos o trazo dos números 1, 2, 3
NIVEL 4 ANOS
FICHA DE SEGUIMENTO DA NOSA PLANTA
NUN FOLIO PODEDES FACER:
- NOME……………………………………………………………………………………………
CANTOS TALOS
SAÍRONLLE A TÚA PLANTA?.........................................
TEN ALGUNHA
FOLLA?.........................................................
CANTAS?............................................
E ALGUNHA
FLOR?................................
CANTAS?..................................
- COMPLETA:
- COMPLETA:
PARA QUE MEDRE A NOSA PLANTA TEMOS QUE BOTARLLE……………………(AUGA)
E POÑELA UN POUCO AO …………………….(SOL)
- VEMOS QUE PLANTAS TEMOS NA CASA E LLE PREGUNTAMOS AOS PAIS COMO SE CHAMAN
E FACEMOS UNHA LISTAXE COAS PLANTAS QUE TEMOS
- FACEMOS UN DEBUXO DE COMO ESTÁ A NOSA PLANTA.
- FACEMOS UN DEBUXO DE COMO ESTÁ A NOSA PLANTA.
PODEMOS FACER ESTA FICHA DE PARTES
DUNHA PLANTA, RECORTA OS NOMES E COLOCALOS NO SITIO CORRESPONDENTE, SENÓN PODEMOS
IMPRIMILA A DEBUXAMOS NÓS CON AXUDA DOS PAIS.
DIRECCIÓN DA IMAXE
https://image.slidesharecdn.com/plantasfichas-120122071946-phpapp01/95/plantas-fichas-17-728.jpg?cb=1327217109
OLA , SUPERHEROES E SUPERHEROÍNAS
!! , BOTÁMOSVOS MOITO DE MENOS !!
ESTADES TRABALLANDO MOITO ,XA QUEDA MENOS
PARA ATOPARNOS !!
MARA É TAMÉN UNHA VERDADEIRA HEROÍNA QUE
SAE DE TÓDALAS SITUACIÓNS CON IMAXINACIÓN SEN FACER CASO O QUE LLE DIN OS
DEMAIS.
COMPRENSIÓN ORAL DO CONTO CO ADULTO :
COMO SON AS ORELLAS DE BOLBORETA?
COMO LLE DIN QUE TEN O PELO?
PARA QUE LEVA UN VESTIDO DE
CADROS?
POR QUE NON LEVA MOCHILA NIN CARTEIRA?
QUE CONTESTA O FINAL CANDO LLE
CHAMAN ORELLUDA ?
QUE OPINAS TI DO QUE FAN OS NENOS
, ESTÁ BEN OU MAL ?
QUE OPINAS DE COMO CONTESTA A
NENA A ESTAS SITUACIÓNS?
NUN FOLIO PODEDES FACER:
NOME E APELIDOS ……………………………………………………………………………
A NENA CHÁMASE…………………………………..
ESCRIBE O NOME DE TRES PARTES DO CORPO QUE APAREZAN NO CONTO……………………………………..
DEBUXA E COLOREA A PROTAGONISTA.
XOGA A CONSTRUIR CARAS E VESTIR OS NEN@ (ENTRA ONDE PON “NOSOTROS”)
NOME E APELIDOS ……………………………………………………………………………
A NENA CHÁMASE…………………………………..
ESCRIBE O NOME DE TRES PARTES DO CORPO QUE APAREZAN NO CONTO……………………………………..
DEBUXA E COLOREA A PROTAGONISTA.
XOGA A CONSTRUIR CARAS E VESTIR OS NEN@ (ENTRA ONDE PON “NOSOTROS”)
https://www.matematicasonline.es/pequemates/infantil/pequetic/index.html
MANUALIDADE: SEGURO QUE SODES CAPACES DE FACER UNHAS BOLBORETAS TAN BONITAS COMA ESTAS.
MANUALIDADE: SEGURO QUE SODES CAPACES DE FACER UNHAS BOLBORETAS TAN BONITAS COMA ESTAS.
MATERIAIS:
TUBO PAPEL HIXIÉNICO, FOLIO , PEGAMENTO , TESOIRAS , PINTURAS (ROTULADORES ,
TÉMPERA, ETC.),
1- COLOREAR
O TUBO E POÑER OLLOS ,BOCA.
2- NUN
FOLIO, COA AXUDA DOS VOSOS PAIS FACER UNHAS ÁS GRANDES E UNHAS ANTENAS.
3- RECORTAR
. DECORAR COMO QUEIRADES.
4- PEGAR
O O TUBO ENRIBA .
5- FACER
UN BURACO PEQUEÑO E METER UN FÍO PARA COLGAR , SE SE QUERE.
AGORA A PRACTICAR UN
POUCO A DISCRIMINACIÓN AUDITIVA CON RIMAS :
A XOGAR COAS SÍLABAS:
ACTIVIDADES CON
NÚMEROS (ESPERADE A QUE CARGUE)
ACTIVIDADES CON
FORMAS:
FÍXATE NESTES DEBUXOS DE ANIMAIS E RESPONDE( ORAL OU
ESCRITO )
DESCARGADE AQUÍ A FICHA
PERDÓN PERO DEBIDO A INCOPATIBILIDADE DE FORMATOS A ACTIVIDADE NON SE VE BEN NO BLOG.. ESTÁ NA LIGAZÓN
DESCARGADE AQUÍ A FICHA
PERDÓN PERO DEBIDO A INCOPATIBILIDADE DE FORMATOS A ACTIVIDADE NON SE VE BEN NO BLOG.. ESTÁ NA LIGAZÓN
DE PRIMEIRO VAI O ……………………………………..
DE
ÚLTIMO VAI A …………………………………………
O
SEGUNDO É O…………………………………………….
A
XOANIÑA VAI DE……………………………………….
ANTES
CA XOANIÑA NA FILA ESTÁ O………………………………….
DESPOIS
DO GATO NA FILA VAI A………………………………………….
DIANTE
DO PATO ESTÁ O…………………………….
DETRÁS
DA XOANIÑA VAI O………………………….
PARA
REMATAR A BAILAR UN POUCO CON UXÍA LAMBONA QUE VOS GUSTA MOITO.
NIVEL 5 ANOS
RECORDADE QUE TEDES QUE PREMER NA LIGAZÓN PARA VER O DOCUMENTO
LIGAZÓN PARA VER AS ACTIVIDADES
RECORDADE QUE TEDES QUE PREMER NA LIGAZÓN PARA VER O DOCUMENTO
LIGAZÓN PARA VER AS ACTIVIDADES
Ningún comentario:
Publicar un comentario