luns, 18 de maio de 2020

SUXESTIÓNS


NIVEL DE 3 ANOS
PROPOSTAS PARA ESTA SEMANA
Para continuar co proxecto “Medrando xuntos e sans” debedes saber que ademais das hortalizas, verduras e legumes tamén son fundamentais na nosa alimentación as froitas. Que son de moitos tamaños, cores e ricos sabores!

* Coñeces a diferencia entre froitas e verduras?

* Contos sobre a importancia dunha boa alimentación:
- El día que se fueron los alimentos:


* Que vos parece se traballamos coas froitas?

Ou se facedes un dominó de froitas para poder xogar coa vosa familia?


Agora a mover o corpo coas seguintes cancións:
- Pica-Pica: el baile de la fruta:
- La ronda de los vegetales:



 Como xa saberesdes, estamos en PRIMAVERA. Que vos parece se metemos a primavera nas nosas casas e vos animades a facer algunha das seguintes manualidades?



E se queredes mostrarnos como vos quedaron non dubidedes en mandarnos algunha foto ao correo do cole: eei.marisma@edu.xunta.es co voso nome.

Para traballar outros contados matemáticos, a atención, a grafomotricidade e a lecto-escritura podedes xogar nos seguintes enlaces:


E se vos apetece facer algo disto en papel propoñemosvos as seguintes actividades: (premede na imaxe para descargar)
-          Repasamos o trazo dos números 1, 2, 3




 -          Repasamos conceptos grande- pequeno



-          Grafomotricidade:




Seguide así! Moito ánimo, vémonos pronto.




NIVEL 4 ANOS

FICHA DE SEGUIMENTO DA NOSA PLANTA
NUN FOLIO PODEDES FACER:
- NOME……………………………………………………………………………………………
CANTOS TALOS SAÍRONLLE A TÚA PLANTA?.........................................
TEN ALGUNHA FOLLA?.........................................................
CANTAS?............................................
E ALGUNHA FLOR?................................
CANTAS?..................................
 - COMPLETA:
PARA QUE MEDRE A NOSA PLANTA TEMOS QUE BOTARLLE……………………(AUGA) E POÑELA UN POUCO AO …………………….(SOL)

    - VEMOS QUE PLANTAS TEMOS NA CASA E LLE PREGUNTAMOS AOS PAIS COMO SE CHAMAN E FACEMOS UNHA LISTAXE COAS PLANTAS QUE TEMOS

      - FACEMOS UN DEBUXO DE COMO ESTÁ A NOSA PLANTA.


PODEMOS FACER ESTA FICHA DE PARTES DUNHA PLANTA, RECORTA OS NOMES E COLOCALOS NO SITIO CORRESPONDENTE, SENÓN PODEMOS IMPRIMILA A DEBUXAMOS NÓS CON AXUDA DOS PAIS.

DIRECCIÓN DA IMAXE


https://image.slidesharecdn.com/plantasfichas-120122071946-phpapp01/95/plantas-fichas-17-728.jpg?cb=1327217109



OLA , SUPERHEROES  E  SUPERHEROÍNAS !! , BOTÁMOSVOS MOITO DE MENOS !!
ESTADES TRABALLANDO MOITO ,XA QUEDA MENOS PARA ATOPARNOS !!
 ESTA SEMANA DEIXÁMOSVOS O CONTO DE : “ ORELLAS DE BOLBORETA”



MARA É TAMÉN UNHA VERDADEIRA HEROÍNA QUE SAE DE TÓDALAS SITUACIÓNS CON IMAXINACIÓN SEN FACER CASO O QUE LLE DIN OS DEMAIS.


COMPRENSIÓN ORAL DO CONTO  CO ADULTO :
COMO  SON AS ORELLAS DE BOLBORETA?
COMO LLE DIN QUE TEN O PELO?
PARA QUE LEVA UN VESTIDO DE CADROS?
POR QUE NON  LEVA MOCHILA NIN CARTEIRA?
QUE CONTESTA O FINAL CANDO LLE CHAMAN ORELLUDA ?
QUE OPINAS TI DO QUE FAN OS NENOS , ESTÁ BEN OU MAL ?
QUE OPINAS DE COMO CONTESTA A NENA A ESTAS SITUACIÓNS?
NUN FOLIO PODEDES FACER:
 NOME E APELIDOS ……………………………………………………………………………
 A  NENA  CHÁMASE…………………………………..
ESCRIBE O NOME DE TRES PARTES DO CORPO QUE APAREZAN NO CONTO……………………………………..
  DEBUXA E COLOREA A PROTAGONISTA.
 XOGA A CONSTRUIR CARAS E VESTIR OS NEN@ (ENTRA ONDE PON “NOSOTROS”)
https://www.matematicasonline.es/pequemates/infantil/pequetic/index.html
MANUALIDADE: SEGURO QUE SODES CAPACES DE FACER UNHAS BOLBORETAS TAN  BONITAS COMA ESTAS.








MATERIAIS: TUBO PAPEL HIXIÉNICO, FOLIO , PEGAMENTO , TESOIRAS , PINTURAS (ROTULADORES , TÉMPERA, ETC.), 
1-  COLOREAR O TUBO E POÑER OLLOS ,BOCA.
2-  NUN FOLIO, COA AXUDA DOS VOSOS PAIS FACER UNHAS ÁS GRANDES E UNHAS ANTENAS.
3-  RECORTAR . DECORAR COMO QUEIRADES.
4-  PEGAR O O TUBO ENRIBA .
5-  FACER UN BURACO PEQUEÑO E METER UN FÍO PARA COLGAR , SE SE QUERE.

AGORA A PRACTICAR UN POUCO A DISCRIMINACIÓN AUDITIVA CON RIMAS :
A XOGAR  COAS SÍLABAS:
ACTIVIDADES CON NÚMEROS (ESPERADE A QUE CARGUE)
ACTIVIDADES CON FORMAS:


FÍXATE  NESTES DEBUXOS DE ANIMAIS E RESPONDE( ORAL OU ESCRITO )

DESCARGADE AQUÍ A FICHA 
PERDÓN PERO DEBIDO A INCOPATIBILIDADE DE FORMATOS A ACTIVIDADE NON SE VE BEN NO BLOG.. ESTÁ NA LIGAZÓN












DE  PRIMEIRO VAI O ……………………………………..
DE ÚLTIMO VAI A …………………………………………
O SEGUNDO É O…………………………………………….
A XOANIÑA VAI DE……………………………………….
ANTES CA XOANIÑA NA FILA ESTÁ O………………………………….
DESPOIS DO GATO NA FILA VAI A………………………………………….
DIANTE DO PATO ESTÁ O…………………………….
DETRÁS DA XOANIÑA VAI O………………………….

PARA REMATAR A BAILAR UN POUCO CON UXÍA LAMBONA QUE VOS GUSTA MOITO.


NIVEL 5 ANOS
RECORDADE QUE TEDES QUE PREMER NA LIGAZÓN PARA VER O DOCUMENTO
LIGAZÓN PARA VER AS ACTIVIDADES



Ningún comentario:

Publicar un comentario